Com internacionalitzar un negoci de nínxol amb baix pressupost

Fitxa recurs formatiu

Títol recurs

Com internacionalitzar un negoci de nínxol amb baix pressupost

We Are Knitters, com internacionalitzar un negoci de nínxol amb baix pressupost
Com ser glocal, adaptar-se tot el possible al mercat amb una estructura logística: inversió en subvenció d'enviaments fins a arribar escala i màrqueting en altres països des d'Espanya.

De Pepita Marín, nascuda a Madrid el 1987, destaca la seva graduació en Administració i Direcció d'Empreses amb menció internacional per la Universitat Pontifícia de Cometa i l'Escola de Gestió de Reims (França).

Amb vint anys i després d'un com empleada d'una consultoria multinacional, Marín va fundar en 2011 We Are Knitters amb Alberto Bravo seu company en PwC. L'empresa compta actualment amb 30 treballadors i factura més de 15 milions d'euros, el 95% fora d'Espanya.

Útil per aprendre

Conèixer l'experiència d'un emprenedor d'èxit que comparteix els seus aprenentatges.

Propietari / Autor

Fundació Bit